Egyhónapos óriásplakát- és citylight-kampányt indít augusztus 1-jével a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara „Itthonról Otthonra” nevű programjával kapcsolatban.
A köztéri kampány ahhoz a törekvéshez kapcsolódik, hogy egész évben edukációs jelleggel olyan látásmód-formáló üzeneteket juttasson el a fogyasztókhoz, amelyek segítik a hazai termékekbe vetett bizalom erősítését – olvasható a közleményben.
A kampány során „központi, illetve kiemelt” helyeken összesen 168 óriásplakáton és 110 citylighton találkozhatnak majd az emberek a kreatívokkal.
A kampány mellett a NAK májusban „Itthonról Otthonra” címmel életmód témájú Facebook-oldalt hozott létre. Itt egész évben edukációs jelleggel olyan látásmód-formáló üzeneteket juttat el szórakoztató formában, amelyek segítik a hazai termékekbe vetett bizalom erősítését. Többek között arra hívja fel a figyelmet, hogy a friss, magyar zöldség-gyümölcs könnyen megkülönböztethető a még éretlenül leszedett és gyakran több ezer kilométerről ideérkező importtól.
Forrás: kreativ.hu
2017.08.08.